18 de febr. 2010

L'Àngel de la guarda




Diuen que tothom té el seu àngel de la guarda, sobretot els esportistes. A la gent com jo, a qui ens agrada més estar amunt y avall d'una muntanya, ja sigui a peu, corrents o amb BTT. Baixant per un riu o vorejant la costa amb un caiac... No podriem fer-ho de cap manera sense la comprensió i el suport dels nostres àngels de la guarda particulars, que vetllen per nosaltres en tot moment i ens transmeten tot l'amor que una persona pot necessitar.
Durant 20 anys he tingut la inmensa sort de tenir al meu costat a una persona que m'ha donat el seu suport, comprensió i sobretot el seu amor incondicional. Podria escriure mils de pàgines sobre ella, però no ve al cas, només en diré un: espero gaudir molts més anys al teu costat, si pot ser tota la vida.
Felicitats per aquests 20 anys i per la tasca que has dut a terme durant 9 mesos i que s'ha culminat amb el naixement del nen més guapo del món (amb permís de tots els pares de la terra)

Els meus àngels de la guarda particulars son l'Ali i el Martí, que em donen les forces necessàries per alçar-me cada dia pel matí.


Us estimo molt!!!

1 comentari:

  1. Desde Vallada la teua cosina et dona tot el suport del mon, mai s'oblida de tu, i sempre estará ahí per al que necesites. Disfruta sempre de la teua família, de l'Ali (que per sort és una persona a la que he pogut coneixer i que val tot l'amor del mon), i del Martí, a qui encara no conec, però estic desitjant-ho.

    Disfruta de la muntanya, de l'aire lliure i dels teus..un petonàs!!!

    ResponElimina