17 de set. 2009

Diumenge amb el Cajasol


El diumenge 6 de setembre vaig passar una vetllada inolvidable, compartir un diumenge amb el cos tècnic d'un equip ACB no es pot fer cada dia.

L'equip del Cajasol es trobava fent l'stage de pre-temporada a Puigcerdà, el Zan Tabak em va trucar per dir-me si podria acostar-m'hi, i evidentment que m'hi vaig acostar.

Pel matí partidet de volei platja amb els components del cos tècnic, al migdia vam dinar plegats l'Ali, el Zan i jo, compartint idees, experiències sobre el bàsquet i sobre la mateixa vida en si.

L'Ali es va quedar garrativada, "és impressionant, que gran que és!!" va ser el resum de la trobada.

Per la tarda em van permetre presenciar l'entrenament:
Sessió de pista amb els grans, treball d'assimilació de sistemes d'atac, treball físic i crioteràpia per a la recuperació de la musculatura.
Veure treballar en viu a tots els components és una molt bona experiència de saber com treballen els professionals.
La veritat, tenint en compte els pocs mitjans de que disposem al nostre club, poca diferència hi ha en les formes de treballar.
El que donaria per poder formar part d'un equip professional, encara que em fes càrreg de dur les tovalloles.

Una molt bona experiència
Namasté.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada