15 de set. 2009

Pujada a Montserrat

Després de l'aturada estiuenca, massa llarga aquest any, m'aixeco motivat i animat a baixar els quilets acumulats durant el mes d'agost, 3kg.
Objectiu: "pujada a montserrat".
Agafo la Pineda, més ben dit la "puta" Pineda, per més cops que la faci més em sembla que puja.
Arribo a la casa de la Pastora, hidratació, em menjo unes barretes i encaro cap avall, direcció a Rellinars. Paso la casa vella de l'Ubac i giro a la dreta, un camí molt estret, massa estret, després d'uns 3km veig que no em sona de res. Comencem bé el dia, ja feia temps que no agafava aquest camí. Mitja volta i cap amunt, uns 3km extres de pujada que no tocàven.
Torno al camí principal i cap avall que fa baixada.
Arribo a la riera, ara si vaig bé, em paro a les fonts de Rellinars a veure aigua i a fer unes fotos.
Passo de llarg el poble Rellinars i agafo la carretera direcció a Castellbell i el Vilar. 7km de carretera en la seva major part plans i alguna pujadeta molt suau. Passo de llarg el poble i ja vaig a buscar la carretera que puja a Montserrat. A partir d'aquí paciència, els quilets de més i l'aturada es noten més del que em pensava. La bicicleta se'm clava a l'asfalt i no avança, però agafo un bon ritme i cap amunt. Bé, seré sincer, em passa una biker a tota llet, es gira, em saluda i em fa un somriure, no se pas com pendre-me'l, això em pica i motiva a la vegada. Una sortideta amb bones vistes sempre és més agradable.
Després de menys d'una hora, arribo al monestir, faig l'ofrena promesa i vaig a esmorçar, que m'ho he currat. La biker també esmorza.
Em queden 10km de baixada fins a Castellbell, 7 fins a Rellinars i 15 fins a Terrassa, marxo abans que la biker no sigui pas que també em passi baixant. La pujada fins a l'Ubac la faig per carretera, les cames no em donen per més. En total em surten 65km, Déu n'hi dó!!
Un cop a casa la dona m'ajuda a buscar totes les parts del cos que m'he deixat pel camí, fem una recomposició orgànica i em fa uns mimotes a les cames, com nou!! M'ha costat bastant més del que em pensava, menys mal que a l'endemà tinc festa, recuperarem forces. Objectiu acomplert, em tret la pols de la màquina i de tot el meu organisme.
Ja estem en marxa de nou!!!!
Namasté

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada